Projekty

Tutaj będę umieszczał rzeczy nad którymi obecnie pracuję w wolnym czasie. Modele trójwymiarowe w "Blenderze". Ostatecznie większość obiektów trafi do silnika "Unreal Engine", żeby dodać trochę fotorealizmu dla stworzonej sceny. U dołu strony można zobaczyć dwa projekty do gier: "OMSI: The Bus Simulator". w wersji 1 i 2, oraz pokraczny mod kawałka Szczecina do "GTA: San Andreas".

Unreal Engine : Prototypy

Poniżej można zobaczyć różne prototypowe ujęcia z tworzenia map w Unreal Engine.

Unreal Engine : Kaplica w szczecińskich Żydowcach

100%

Ukończona animacja jako wprowadzenie do reportażu o zabytkowej kapliczce znajdującej się w szczecińskich Żydowcach.
W scenie przedstawiona została zabytkowa kaplica cmentarna wraz z cmentarzem jak mogła wyglądać w latach kiedy była użytkowana. Obiekty powstały ok. 1909 roku. Niestety zabytkowa brama runęła w 2023 roku. Mało informacji udało mi się znaleźć o okolicach kaplicy jak i jej samej. Część drewaniana została dobudowana w latach '60 ubiegłego wieku, o czym dowiedziałem się już po wykonaniu modelu.

Unreal Engine : Odzieżowa

10%

Projekt będzie przedstawiać jedną z ulic w postapokaliptycznej scenerii.

Unreal Engine : Graffiti

10%

Projekt na wczesnym etapie tworzenia. W powstającej animacji przedstawione zostaną różne przejawy streetartu które udało mi się uchwycić aparatem fotograficznym.
DEMO:

Unreal Engine : Niebuszewo

3%

Początki "zabawy" z silnikiem Unreal Engine. Mapa miała przedstawiać wycinek jedej z dzielnic Szczecina. Obiekty wykonywałem w SketchUp'ie który jak się później okazało niezbyt nadaja się do tworzenia bardziej zaawansowanych brył. Projekt poszedł w odstawkę, może kiedyś będzie kontynuowany.

Unreal Engine : Postacie

Postacie stworzone przy użyciu wbudowanego w silnik Unreal Engine kreatora 'Metahumans'.

3%

Unreal Engine : Haiti

100%

Projekt intra stworzony na potrzeby kanału na Youtube: Śladami Polonii., a konkretniej do sezonu II - Haiti, przedstawiającego losy Polaków zamieszkujących w czasach Napoleońskich jak i niebezpieczną codzienność wyspy Haiti.

Blender

Tutaj można zobaczyć rendery różnych obiektów, niektóre można znaleźć do pobrania na portalu Sketchfab. Część tych obiektów ląduje w Unrealu, część czeka na swój czas ( ͡° ͜ʖ ͡°).

OMSI / OMSI 2 (The Omnibus Simulator)

100%

Projekt Szczecin
Projekt odwzorowania komunikacji miejskiej w Szczecinie w której odtworzono funkcjonowanie kilku linii autobusowych takich jak: 57, 58, 59, 63, 68, 82, 522. Autorem projektu jest Mpaw82, ja wykonałem kilka obiektów o ograniczonej geometrii do tej mapy.
'Gameplay' i mapa do ściągnięcia:

Grand Theft Auto: San Andreas

100%

Kiedy Unreal Engine był jeszcze płatny, a Unity zaczął wchodzić na rynek mobilny najłatwiej było bawić się silnikiem RenderWare który obsługiwał GTA. Częściowo mogłem spełnić jedno ze swoich dziecięcych marzeń, czyli przenieść kawałek swojego miasta do gry. Dostępny edytor map ułatwiał zabawę, lecz konwersja obiektów między formatami była czasochłonna i zdałem sobię sprawę że jedna osoba nie jest w stanie stworzyć większej mapy. w końcu projekt porzuciłem.
'Gameplay' i MOD do ściągnięcia: