Tutaj będę umieszczał rzeczy nad którymi obecnie pracuję w wolnym czasie. Modele trójwymiarowe w "Blenderze". Ostatecznie większość obiektów trafi do silnika "Unreal Engine", żeby dodać trochę fotorealizmu dla stworzonej sceny. U dołu strony można zobaczyć dwa projekty do gier: "OMSI: The Bus Simulator". w wersji 1 i 2, oraz pokraczny mod kawałka Szczecina do "GTA: San Andreas".
Poniżej można zobaczyć różne prototypowe ujęcia z tworzenia map w Unreal Engine.
Ukończona animacja jako wprowadzenie do reportażu o zabytkowej kapliczce znajdującej
się w szczecińskich Żydowcach.
W scenie przedstawiona została zabytkowa kaplica
cmentarna wraz z cmentarzem jak mogła wyglądać w latach kiedy była użytkowana. Obiekty powstały ok. 1909
roku. Niestety zabytkowa brama runęła w 2023 roku. Mało informacji udało mi się znaleźć o okolicach
kaplicy jak i jej samej. Część drewaniana została dobudowana w latach '60 ubiegłego wieku, o czym
dowiedziałem się już po wykonaniu modelu.
Projekt będzie przedstawiać jedną z ulic w postapokaliptycznej scenerii.
Projekt na wczesnym etapie tworzenia. W powstającej animacji przedstawione
zostaną różne przejawy streetartu które udało mi się uchwycić aparatem fotograficznym.
DEMO:
Początki "zabawy" z silnikiem Unreal Engine. Mapa miała przedstawiać wycinek jedej z dzielnic Szczecina. Obiekty wykonywałem w SketchUp'ie który jak się później okazało niezbyt nadaja się do tworzenia bardziej zaawansowanych brył. Projekt poszedł w odstawkę, może kiedyś będzie kontynuowany.
Postacie stworzone przy użyciu wbudowanego w silnik Unreal Engine kreatora 'Metahumans'.
Projekt intra stworzony na potrzeby kanału na Youtube: Śladami Polonii., a konkretniej do sezonu II - Haiti, przedstawiającego losy Polaków zamieszkujących w czasach Napoleońskich jak i niebezpieczną codzienność wyspy Haiti.
Tutaj można zobaczyć rendery różnych obiektów, niektóre można znaleźć do pobrania na portalu Sketchfab. Część tych obiektów ląduje w Unrealu, część czeka na swój czas ( ͡° ͜ʖ ͡°).
Projekt Szczecin
Projekt odwzorowania komunikacji
miejskiej w
Szczecinie w
której odtworzono funkcjonowanie kilku linii autobusowych takich jak: 57,
58,
59,
63,
68, 82, 522.
Autorem
projektu jest
Mpaw82,
ja wykonałem
kilka obiektów o ograniczonej geometrii do tej mapy.
'Gameplay' i mapa do
ściągnięcia:
Kiedy Unreal Engine był jeszcze płatny, a Unity
zaczął
wchodzić
na rynek
mobilny najłatwiej było bawić się silnikiem RenderWare który obsługiwał
GTA.
Częściowo mogłem
spełnić jedno ze swoich dziecięcych marzeń, czyli przenieść kawałek
swojego
miasta
do gry.
Dostępny edytor map
ułatwiał zabawę, lecz konwersja obiektów między formatami była
czasochłonna
i
zdałem
sobię
sprawę że jedna osoba nie jest w stanie stworzyć większej mapy. w końcu
projekt
porzuciłem.
'Gameplay' i MOD do ściągnięcia: